FAQs – Často kladené otázky

  1.      Čo je zpivnice.sk?

 

Zpivnice.sk je komunitný web malých slovenských vinárov, ktorý spája samostatné internetové obchody jednotlivých vinárstiev.

  1.      Ako funguje zpivnice.sk?

 

Každý vinár predávajúci u nás má na zpivnice.sk samostnatný eshop, ktorý si aj sám spravuje.  Inzeruje na ňom svoju aktuálnu ponuku vín, prípadne iných produktov súvisiacich s vinárstvom a pestovaním hrozna. Cena jeho vín a produktov je na cent rovnaká ako u vinára priamo v pivnici.

  1.      Ako nakupovať cez zpivnice.sk?

 

Vyberte si vína, ktoré si prajete nakúpiť, vložte ich do košíka v želanom množstve a po zadaní vašich údajov budete presmerovaní na platobnú bránu, kde je potrebné za tovar zaplatiť. V jednej objednávke je možné nakúpiť víno iba od jedného výrobcu.

  1.      Prečo môžem v jednej objednávke nakúpiť víno iba od jedného výrobcu?

 

Vaša objednávka pride na spracovanie priamo k vinárovi, ktorý víno vyrába. Ten vašu objednávku zabalí a odovzdá kuriérovi. Preto teda nie je možné kombinovať produkty od rôznych vinárov do jednej objednávky. Ak chcete nakúpiť víno od viacerých výrobcov, je potrebné spraviť samostatnú objednávku pre každé vinárstvo, z ktorého chcete nakupovať.

  1.      Prečo je potrebné platiť za tovar vopred? Prečo nie je možné doručiť tovar na dobierku?

Na portáli z pivince.sk predávajú iba malí slovenskí vinári, pre ktorých je každá objednávka udalosťou a každá odoslaná zásielka bez platby citeľnou stratou. Aj iba zopár  zaslaných, nevyzdvihnutých a nevyplatených zásielok môže byť pre malého vinára likvidačných.

  1.      Ako funguje garancia ceny?

 

V prípade, ak nájdete nezrovnalosť medzi cenou u vinára v pivnici a na zpivnice.sk, napíšte nám o tom. Môžete, ale nemusíte priložiť fotografiu danej ceny z vinárovej pivnice. Rozdiel medzi cenou na zpivnice.sk a u vinára vám vrátime späť. Rovnako budeme kontaktovať vinára, aby sme predišli podobným nedostatkom do budúcna.

  1.      Ako sa dostane víno po objednaní ku mne?

 

Víno k vám, na vami uvedenú adresu, doručí naša partnerská kuriérska služba. O expedovaní tovaru budete informovaní e-mailom. Objednávky zvyčajne expedujeme do 2 pracovných dní, doručenie zvyčajne prebehne v nasledujúci pracovný deň. Občas sa môže stať, že vami objednané víno vám doručí vinár osobne.

  1.      Ako je zabezpečený tovar proti poškodeniu počas prepravy?


Víno je bezpečne zabalené do 5 vrstvových kartónových krabíc vyrobených špeciálne na tieto účely. Naše zásielky sú zároveň poistené proti poškodeniu počas prepravy.

  1.      Čo mám spraviť, ak potrebujem pomoc s mojim nákupom na zpivnice.sk?


V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu na
vina@zpivnice.sk alebo telefonicky na +421 905 678 256. Prosíme nekontaktujte vinárov napriamo, v prípade potreby tak spravíme za vás.